Newsletter

Kariéra

>>  Pepco hledá zaměstnance na pozici

pokladní / prodavač

Nabízíme:

-atraktivní platové ohodnocení stravenky

-flexibilní pracovní dobu

-prémie z prodeje

-školení a další formy vzdělávání

-slevy pro zaměstnance až 25 %

 

Více zjistíte na www.pepco.cz

V případě zájmu pošlete prosím své CV na prace@pepco.eu

___________________________________________________________________________ 

>> PRODEJNÍ ASISTENTKA - MANUFAKTURA

Jsme 100% česká značka inspirovaná historií s tradicí od r. 1991 pro domácí lázně s vysokým podílem přírodních ingrediencí, moderním jemným složením v poctivé kvalitě a bez testů na zvířatech. 
MANUFAKTURA - Tvořena s láskou a pro radost... 
Baví vás práce s lidmi? Máte rádi kosmetiku? Chcete využít znalosti cizích jazyků? Je vám blízká myšlenka konceptu domácích lázní a podpory české tradice?

Potom hledáme právě vás!
NÁPLŇ PRÁCE:

  • Poradenství a péče o zákazníky a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky.
  • Aranžování zboží, udržování prodejny dle standardů společnosti.
  • Práce s pokladnou.

POŽADUJEME:

  • Příjemné profesionální vystupování a dobré komunikační schopnosti.
  • Aktivní přístup k zákazníkovi, týmovou spolupráci, schopnost samostatného uvažování.
  • Aktivní znalost AJ podmínkou (další jiný jazyk vítán).

NABÍZÍME:

  • Dlouhodobou spolupráci na HPP (celý, 3/4 nebo 1/2 úvazek).
  • Motivační finanční ohodnocení.
  • Zajímavé zaměstnanecké benefity. Rozpis směn na měsíc dopředu.
  • Atraktivní práci v příjemném originálním prostředí. Stabilní zázemí české společnosti.
  • Zaškolení, příjemný a přátelský kolektiv.

Nástup možný ihned.

V případě zájmu prosíme o zaslání vašeho životopisu a motivačního dopisu na cv.retail@manufaktura.cz.

Více o společnosti: www.manufaktura.cz a Facebook

___________________________________________________________________________ 

>> ETAM: VEDOUCÍ PRODEJNY/ PRODAVAČKA SPODNÍHO PRÁDLA

V naší prodejně ETAM se těšíme na nové kolegyně, které baví práce v obchodě a které by se chtěly stát součástí našeho týmu a prodávat celosvětově známé francouzské dámské spodní prádlo s více než stoletou tradicí.

Vše Vás naučí a se vším Vám pomohou naše kolegyně s dlouholetou praxí a přátelským přístupem.

Jaká práce Vás u nás čeká?

  • - obsluha zákazníků
  • - prezentace a prodej zboží
  • - úprava prodejní plochy
  • - příjem, kontrola a doplňování zboží
  • - pokladní činnost
  •  

Co požadujeme?

  • - vstřícný a proaktivní přístup k zákazníkovi
  • - profesionalitu a zodpovědnost
  • - příjemné vystupování
  •  

Co nabízíme?

  • - stabilní pracovní místo
  • - partnerské a přátelské vztahy
  • - vstupní zaškolení a periodické vzdělávání
  • - různorodou a kreativní práci
  • - prostor pro seberealizaci a kariérní růst
  • - individuální přístup ke každému zaměstnanci
  • - základní mzda 20 – 23 000 + motivační odměny podle dosažených výsledků
  • - víkendové příplatky
  • - možnost zkrácené nebo flexibilní pracovní doby (práce na HPP i brigádu)
  • - zaměstnanecké slevy na prodávané produkty
  • - stravenky v hodnotě 100,- Kč.
  •  

V případě Vašeho zájmu zašlete životopis s fotografií a telefonním číslem společně s motivačním dopisem na emailovou adresu: etam-kariera-pha@exico.cz.

___________________________________________________________________________ 

>> Prodejní Asistentka Cameieu

Přineste nám svůj životopis na prodejnu!

___________________________________________________________________________ 

>>Přidej se k nám do týmu obchodu H&M

Vyber si svojí lokalitu, abys měl práci blízko domovu!

POKUD:

  • se zajímáš o módu,
  • umíš poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu,
  • máš rád/a rychlé pracovní tempo,
  • umíš převzít iniciativu a pracovat pod tlakem,
  • jsi ochotný/á pracovat ve směnném provozu (také během víkendů).

Můžeme ti nabídnout:

  • 131 Kč/hod pro částečné úvazky
  • Dlouhodobý kontrakt,
  • Flexibilní pracovní dobu,
  • Interní školení,
  • Možnost kariérního rozvoje,
  • Zaměstnaneckou slevu,
  • Dotovanou Multisport kartu,
  • Stravenky,
  • Bonus za doporučení zaměstnance
  • Věrnostní program pro dlouholeté zaměstnance,

Zeptej se na volnou pozici na naší prodejně u vedoucího prodejny nebo nás můžeš kontaktovat na emailu prace.cz@hm.com

ZAČNI PRACOVAT VE SVÉM STYLU!

___________________________________________________________________________ 

>> TECHNICKÝ MANAŽER OC Nový Smíchov

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Technický manažer samostatně či ve spolupráci s ostatními členy týmu ředitelství Obchodního centra Nový Smíchov zajišťuje následující činnosti:
- Navrhuje řediteli centra krátkodobý a dlouhodobý plán údržby a/nebo renovace centra. Připravuje ve spolupráci s ředitelem centra několikaletý plán prací včetně rozpočtů na tyto práce (CAPEX). Zajišťuje čerpání těchto rozpočtů a provádí kontrolu (v SAP) fakturace dodavatelů. Odůvodňuje výdaje nad schválený rozpočet.
- Koordinuje činnosti veškerých externích organizací zajišťující technické služby pro provoz centra (zejména úklid, údržba a ostraha).
- Vypisuje výběrová řízení pro externí organizace zajišťující technické služby pro provoz centra nejdéle po 3 letech.
- Samostatně vede jednání s externími dodavateli o předmětu jejich plnění.
- Vedení evidence veškeré projektové, stavební a technické dokumentace centra, zajišťuje evidenci všech změn a úprav v dokumentaci současného stavu.
- Zajišťuje včasné a řádné vypracování veškerých revizních zpráv a zkoušek technologických zařízení centra a jejich případné předávání orgánům státní správy.
- Sjednává optimální dodávky energií a placení záloh, diagramů, režimu apod. vždy s ohledem na maximální efektivitu a hospodárnost sjednaného plnění.
- Zajišťuje podklady pro řádnou přefakturaci spotřeby médií nájemcům centra.
- Koordinuje realizaci stavebních prací v nájemních prostorách. Eviduje potřebné atesty a revize v prostorách nájmu.

Kvalifikační předpoklady
- VŠ vzdělání technického směru
- Minimálně 5 let praxe na obdobné pozici
- Angličtina na úrovni B2 (denní komunikace)
- Schopnost vést a koordinovat dodavatele údržby, úklidu a ostrahy
- Zkušenost s vyjednáváním s obchodními partnery včetně výběrových řízení
- Zkušenost se systémem SAP výhodou
- Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel) a základy práce s Autocad
- Znalost projektového řízení
Zaměstnanecké výhody a benefity
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
- Motivační finanční ohodnocení 
- Odborné vzdělávání a jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky a příspěvek na sport a kulturu
- Penzijní připojištění
- Možnost nástupu 1.7.2018, nejpozději však 1.9.2018
Kontakt
Miroslava Frydrychová, miroslava.frydrychova@klepierre.com, 257 090 634

_________________________________________________________________________________________ 

>>Sales Assistant na 20/30 hodin týdně

Hledáme Lindex Sales Assistanta/Assistantku na zkrácený úvazek (20/30 hodin týdně).

Nabízíme:

- Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou, přátelskou)

- Skvělou módu (pro zaměstnance samozřejmě se slevou)

- Možnost kariérně růst (80% našich Store Managerů jsou bývalí prodavači)

- Jistotu stálého zaměstnání

- Odpovídající plat

- Možnost účastnit se zajímavých projektů v Čechách i v zahraničí

- Příspěvek na stravování a angličtinu

- Smlouvu na dobu neurčitou

- Zajímavá školení

- Bonusy z tržeb

A koho hledáme? Nepotřebujeme mnohaleté praxe na obdobných pozicích a ani SŠ vzdělání. Hledáme někoho, kdo má rád módu, rád se učí novým věcem, baví ho potkávat se s lidmi a zákaznický servis. Našimi Sales Assistanty jsou mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské, ale i lidé s dlouholetou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Sales Assistantem může být kdokoli, kdo má nadšení, drive, chuť a nebojí se nových věcí.

Zaujali jsme Vás? To máme radost! Pošlete svůj životopis manažerce Zuzce na: store.manager665@lindex.com

_________________________________________________________________________________________ 

>>Prodavač/ka Deichmann
U nás jen 2x týdně na 5 hodin za 5.300,- Kč + 13. plat a řada benefitů.
Hledáš práci, kde ti zbyde čas na osobní záležitosti? Nabízíme práci prodavače/ky na zkrácený pracovní úvazek 10 hodin týdně. Navíc nabízíme 13. plat a celou řadu benefitů, které se dozvíš na přijímacím pohovoru. Nastoupit do naší prodejny můžeš klidně ihned nebo dle dohody.
Co bude tvojí pracovní náplní?
• Kromě práce se zbožím (od bot až po kabelky) se budeš dobře starat i o naši prodejnu
• Se zákazníky budeš v úzkém kontaktu a rád/a jim aktivně poradíš
• Budeš s námi na poradách a školeních, kde rozebíráme znalosti o jednotlivých produktech
Jak si tě představujeme?
• Komunikace se zákazníky a vstřícný přístup k nim jsou pro tebe na prvním místě
• Prodej si užíváš a máš ho v krvi (zkušenost s prodejem a obsluhou zákazníků je výhodou)
• Jsi časově flexibilní a nevadí ti odpolední směny ani práce o víkendu
• Máš chuť se stále učit něco nového o našich produktech
• Je na tebe spoleh a do své práce dáváš všechno
• Dokážeš se rozhodnout, i když tě tlačí čas
Co ti rádi nabídneme?
• Měsíční mzdu: za 10 hod./týden 5.250,- Kč + provize z obratu
• 13 platů a smlouvu na dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• 3x ročně obuv zdarma
• Zaměstnanecké slevy a bonusový program
• Vstupní a návazná školení
• Možnost se v práci realizovat a kariérně růst
• Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou (přesto se zázemím velké a stabilní společnosti)
Pokud si myslíš, že jsi právě ty tím pravým člověkem pro nás, pošli nám svůj životopis na hr-dcz@deichmann.com spolu s fotografií a pár řádky, kde nám povíš, proč by tě lákalo pracovat právě u nás.
Chybí ti nějaká informace? Zavolejte nám a rádi ti ji doplníme od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 16:30 na telefonu 543 420 205, 543 423 594 nebo na mobilním telefonním čísle 775 860 965. 
____________________________________________________________________________________________ 

>> PRODAVAČ/PRODAVAČKA Knihkupectví Neoluxor

Jsi komunikativní, máš rád setkávání s lidmi, baví tě číst a chceš se prací bavit?

Pak hledáme právě Tebe. Do Knihkupectví Neoluxor v Praze hledáme prodavače knížek a doplňkového sortimentu na HPP.

Co potřebuješ pro práci u nás? Nic složitého.

Středoškolské vzdělání, úsměv, chuť bavit se s lidmi a dělat práci, která tě baví.

Pokud toto máš, chceme tě. Stačí poslat krátký životopis a my tě rádi uvidíme.

Nástup je možný ihned. 

Kontakt: matej.riha@neoluxor.cz, 296 110 203

____________________________________________________________________________________________ 

>> Společnost Velkoobchod Orion, spol. s.r.o. přijímá na pozici pro tuto prodejnu: PRODAVAČKA/PRODAVAČ
Náplň práce: prodej domácích potřeb, doplňování zboží, aranžování

Požadujeme:
- pozitivní přistup k zákazníkům
- ochotu učit se nové prodejní postupy
- vstřícnost, komunikativnost, zodpovědnost, obchodního ducha, kreativitu
- příjemný vzhled

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr v úspěšné společnosti
- stálou měsíční mzdu včetně prémií
- pravidelné odměny dle výkonu
- stravenky v hodnotě Kč 75,-/den zcela hrazené zaměstnavatelem
- roční příspěvek na penzijní pojištění ve výši 1 000 Kč měsíčně
- příjemné prostředí a přátelský kolektiv

Nástup: červen 2017, popřípadě ihned
Své životopisy i s fotografií zasílejte na email: phirka @orion.lit.cz
_____________________________________________________________________________________________ 

>> Prodavač/prodavačka proo prodejnu A3SPORT OC NOVODVORSKÁ PLAZA

Nabízíme:

práci na plný úvazek - HPP
příjemné pracovní prostředí
zajímavé platové ohodnocení
možnost profesního růstu

Požadujeme:

příjemné vystupování
znalost AJ výhodou
chuť učit se novým věcem
trestní bezúhonnost
minimálně vyučen

Své životopisy můžete zasílat na email 150@a3sport.cz

_______________________________________________________________________________________________ 

>> Prodejní asistent/ka CCC

PRODAVAČ/KA V CCC POMÁHÁ ZÁKAZNÍKŮM VYBRAT SI VYSNĚNÉ BOTY NEBO KABELKU. PTÁ SE, RADÍ, NABÍZÍ A TO VŠE DĚLÁ S ÚSMĚVEM A VSTŘÍCNOSTI TAK, ABY SE ZÁKAZNÍCI UJISTILI, ŽE NÁKUP V CCC JE TA SPRÁVNÁ VOLBA.

V našich prodejnách tedy pracují lidé, kteří mají zákazníky rádi, jsou ochotni a přátelští. Díky tomu dokážou vytvořit příjemnou atmosféru a pomoct zákazníkům najít přesně to, co jim udělá radost. Mají rádi pořádek a estetiku a proto prodejny vypadají vždy perfektně.

KOHO POTŘEBUJEME?

Máte zkušenosti s prodejem anebo velkou chuť se do toho pustit? Jste přátelští, aktivní, nevadí vám rychlé tempo práce? Máte rádi různorodost v práci, kde není prostor pro nudu a čas rychle utíká? Pokud jste si na tyto otázky odpověděli ano, bude Vás práce v CCC bavit!

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

- Pevný plat, který je na účtu vždy včas

- Extra prémie z obratu prodejny, k tomu navíc prémie kvartální

- Naši obuv si pořídíte se zaměstnaneckou slevou

- Stravenky ve výši 100 Kč.

- Dotovaná karta Multisport

- Kariérní růst

Pokud se chcete dozvědět více, ozvěte se na telefonní číslo: +420 720 053 440. Své životopisy také můžete zasílat na emailovou adresu: martin.pavlik@ccc.eu.

_______________________________________________________________________________________________ 

>> BRIGÁDA PRO ŠIKOVNÉ RUCE

Balíte rádi dárky  - malé, velké, kulaté, i ty beztvaré?  Baví vás komunikace s lidmi a dobrý pocit, když zákazník odchází spokojený? Využijte příležitosti pracovat v Dárkové balící službě  OC Novodvorská Plaza a kontaktujte nás na plazanovodvorska@klepierre.com

_________________________________________________________________________________________________ 

>> Papírnictví McPen přijme posilu do svého týmu na pozici Astistent/ka prodeje.

Pracovní náplň:
- obsluha zákazníků
- odborné poradenství a prodej
- doplňování zboží
- práce s pokladnou
- starost o chod prodejny

Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- komunikativnost
- schopnost navázat kontakt se zákazníkem
- prokazatelnou praxi na obdobné pozici
- základní znalost práce na PC
- spolehlivost
- zodpovědnost
- chuť pracovat a učit se novým věcem

Nabízíme:
- zaměstnanecké slevy na nákup
- stabilní zaměstnání v rychle se rozvíjející společnosti
- příjemný kolektiv
 

NÁSTUP IHNED!

Práce na dlouhý/krátký týden

Své životopisy zasílejte na e-mail: info@mcpen.cz

_________________________________________________________________________________________________ 

>> SCANquilt, bytový textil, česká značka, která provozuje 43 prodejen po celé ČR. 

Přijmeme asistentku prodeje pro pražské prodejny na hlavní pracovní poměr nebo na brigádu květen - září.

Požadujeme:
-        příjemné vystupování
-        zájem o zákazníka v přátelském rozhovoru
-        ochota pracovat ve 12 hodinových směnách  (dlouhý, krátký týden)
-        zkušenosti s prodejem vítány, pokud je nemáte, vše Vás naučíme, jediné co požadujeme, je chuť tuto práci dělat.

Nabízíme:
-        zaměstnání na HPP ve stabilní české společnosti
-        příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
-        na pokladním PC Vás naučíme, je to jednoduché
-        zaměstnanecké slevy
-        stravenky

Životopis prosím zašlete na e-mail: kalova@silex.cz

_________________________________________________________________________________________________ 

>> Prodejna zdravé výživy Bioday hledá do svého kolektivu asistentku prodeje s přijemným vystupováním, zájmem o zdravou výživu a nekuřaču.

Podrobnosti na tel.: 724365465 nebo e-mail: bioday@email.cz

_________________________________________________________________________________________________ 

#JustAsk

Odpovíme
během hodiny
na našem facebooku

Položte vaši otázku
Otevírací doba

Otevírací doba nákupní galerie
denně od 9 do 21 hodin

Telefon : +420 225 437 100
> Kontaktujte nás

Top